Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2008 20:18 - "Много шум за нищо"
Автор: chocobon87 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1331 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 09.12.2010 17:08


Диалог    ТВ предаване. Водещ: Здравейте уважаеми зрители, вие сте с любимото си телевизионно дискусионно спортно предаване-“Много шум за нищо”. А аз съм Спиридон Асенов. Днес темата ни е-Заслужено ли Див Пръч Юнайтед Каспичан спечели титлата в “С” окръжната група на “Д” дивизията на нашата “Е” група? В студиото сме поканили двама видни журналисти, господин Русе Томиславов и Дико Сашов, които ще дискутират този въпрос. И така господа, заслужено ли беше клуб Див Пръч Юнайтед Да спечели първенството на “С” окръжната група, на “Д” дивизията и така нататък? Русе, започни ти.
  Русе Томиславов: Мисля, че си заслужиха абсолютно петстотин келограмовото прасе с което почерпиха и нашия екип на “КИРАД” радио и двестате лева събрани лично от феновете на този отбор с цел след около петдесет години да закупят Кристиано Роналдо, който в момента играе за Манчестър Юнайтед. Купа, за съжаление опратизаторите не могли да направят, защото пластмасата е скъпа.
  Дико Сашов: Русе, не съм съгласен с теб.
  Русе Томиславов: Ти пък с кой ли си съгласен е въпросът? И за кое не си съгласен?
  Дико Сашов: За това, че са спечелили заслужено. Те, не спечелиха заслужено. И знаеш ли защо, как ще знаеш, как ще знаеш питам аз? Естествено, че не знаеш и за това говориш глупости. Те не спечелиха заслужено, защото си купуваха всички мачове и така си купиха и титлата. И това не го правят само те, това го правят всички клубове в България, а по света-почти всички.
  Русе Томиславов: Дико, Дикооо... Ти винаги виждаш само нагласените и купени неща, по конкретно-мачове. Див Пръч, както и останалите отбори от ниските ешалони на футбола в България, нямат пари за да си купуват мачовете, НЯМАТ. Вярвай ми, моите хора и аз също, като си нямам друга работа, ден и нощ сноват около нивите върху които се играят мачовете им и виждат всичко. А ти разчиташ, на някъкви си записи донесени в телевизията ти от твоите хора и дори и когато те (хората, които са били там) ти кажат, че според тях, няма нищо нагласено, ти пак с твоето-нагласено е.
  Дико Сашов: Русеее...Това, че си бил там не значи, че си видял нещо. Тези неща се правят тайно, без да гледат външни на клубовете лица.
  Русе Томиславов: Напротив, вижда се, кога един мач е нагласен. Уредения мач е като зле измислен и направин филм, всичко си личи и не се харесва от никой. Единия отбор спи, бърка пасовете, а другия, на фона на тази заспала какафония е просто идеален. А и за какви уговорки може да става дума в тази окръжна група за която си бъбрим, тук хората играят за удоволствие.
  Дико Сашов: Добре бе Русе. И как така хората там играят за удоволствие. В днешно време, малко хора правят нещо само заради удоволствието, всеки гледа да спечели пари от това, което прави. Ти, журналист заради удоволствието ли си?
  Русе Томиславов: Амиии... до някъде-да. Исках да стана футболист.
  Дико Сашов: А защо искаше да станеш футболист?
  Русе Томиславов (към водещия): Това разпит ли е?
  Водещ: Ами, телевизионно предаване.
  Русе Томиславов: Исках да стана футболист още от малък, от къде да знам защо.
  Дико Сашов: Било е на под съзнателно ниво-заради парите, но не си го усъзнавал още.
  Водещ: Моля ви господа, говорете по темата на предаването, а не за личните си неосъществени мечти.
  Русе и Дико: А каква беше темата?
  Водещ: Заслужено ли Див Пръч спечели първенството в своята окръжна група?
  Русе Томиславов: Аз мисля, че не.
  Дико Сашов: Защо бе Русе? До преди малко твърдеше друго.
  Русе Томиславов: Вече пораснах с няколко минути и осъзнах истината. Българското първенство е една бездънна помийна яма, в която аз, въпреки това намирам удоволетворение и бъркам.
  Дико Сашов: Е не Русе, не си прав.
  Русе Томиславов: Аз в какво ли съм прав днес!?
  Дико Сашов: Русе, не може да кажеш, че цяла България си уговаря мачовете. Още повече, тези невинни, така симпатични хорица от долните дивизии. Те все пак са и адвокати, месари, певци и т.н. Искам да кажа, изкарват си парите с други професии а не с футбол.
  Русе Томиславов: Това не им пречи да поискат и от футбол да изкарват пари.
  Дико Сашов: Пречи им. Съсредоточават силите си и ума си в други насоки и нямат амбиции във футбола.
  Русе Томиславов: Защо мислиш, че нямат?
  Дико Сашов: Аз не мисля, а го знам.
  Русе Томиславов: Ето, призна си-не мислиш и в момента също не мислиш, за това говориш глупости. Тия, които имат пари-те, най-много мачове уговарят, защото искат да имат още повече, лакомят се.   Дико Сашов: От къде си толкова сигурен, че се лакомят за още пари, след като си имат предостатъчно.   Русе Томиславов: Защото, те приемат тези си пари за даденост и са свикнали с лукса с който разполагат и искат да го направят по-голям, за да им е комфортно отново, както е било преди. А ти стига си ме разпитвал, че се чувствам, като изтрезнял запалянко в полицията, след тежък мач! Дай аз да те разпитам!   Водещ: Ехо, тук разпитите обикновенно ги правя аз, това е телевизионно предаване, а не селска седянка.   Русе Томиславов: Спокойно Спиридоне, аз също съм журналист! Вярвай ми, ще се справя. Господин Сашов, вие казвате, че Див Пръч са спечелили заслужено титлата?
  Дико Сашов: Дааа..., тоест-не.
  Русе Томиславов: А защо не, господин Сашов?
  Дико Сашов: А вие, какво бихте казали?
  Русе Томиславов: Сега въпросите задавам аз, но ще ви кажа, какво мисля по този въпрос. Аз мисля, че спечелиха, абсолютно незаслужено и са действали под покривката на масата.
  Дико Сашов: Не е вярно, не са действали така. През цялата година играха абсолютно чисто и честно.
  Русе Томиславов: Тука сте абсолютно прав.
  Дико Сашов: Не съм.
  Русе Томиславов: Сте.
  Дико Сашов: Не съм.
  Русе Томиславов: Сте.
  Дико Сашов: Ако се замислите, ще усъзнаета, че не съм.
  Русе Томиславов: Прав сте. Аз познавам хората от Див Пръч и няма по-мили и дружелюбни хора във футбола от тях.
  Дико Сашов: В това не се съмнявам, но аз не съм прав, в момента съм седнал на ето този стол.
  Русе Томиславов: Аха, да. Прав сте.
  Дико Сашов: Казах ви, че не съм.
  Русе Томиславов: Да така е.
  Дико Сашов: Иначе по принцип, за футболните въпроси съм си прав.
  Русе Томиславов (със сърказъм): Да, да така е. А Спиридоне, няма ли да пуснете някой зрител?
  Водещ: Не, не. Вие не прекъснахте спора си и сега времето ни притиска, но уважаеми зрители, обещаваме ви, заклеваме ви се, че следващия път думата ще е изцяло ваша. А до тогава, не забравяйте, че...
  Всички заедно: Това е “Много шум за нищо”.
  Водещ: Ние се...ъъъ, ние ви обичаме, обичайте се и вие, обичайте и нас и не забравяйте, че футбола е само една забавна игра!




Тагове:   Много,   шум,


Гласувай:
0



1. nevkiss - Хехе. . . И ти си постанала диалога! ...
02.06.2008 22:31
Хехе...И ти си постанала диалога! Браво!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chocobon87
Категория: Изкуство
Прочетен: 258722
Постинги: 30
Коментари: 29
Гласове: 249
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031