Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2012 09:00 - Comeblack
Автор: laurencia Категория: Музика   
Прочетен: 5198 Коментари: 2 Гласове:
20

Последна промяна: 09.01.2012 08:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Scorpions - New album 2011

     Албумът съдържа кавър песни от 60-те години на групи, които са вдъхновявали Скорпиънс в началото на музикалната им кариера, а също и наново записани песни от класическия период на групата. Той е своеобразен бис, подарък за феновете, които са непоклатимо с групата през всичките години на активна дейност.

1.     Rhythm of love (Скорпиънс: Рудолф Шенкер, Клаус Майне)

2.     No one like you (Скорпиънс: Рудолф Шенкер, Клаус Майне)

3.     The zoo (Скорпиънс: Рудолф Шенкер, Клаус Майне)

4.     Rock you like a hurricane (Скорпиънс: Клаус Майне, Херман Раребел, Рудолф Шенкер)

5.     Blackout (Скорпиънс: Рудолф Шенкер, Клаус Майне, Херман Раребел, Соня Кителсен)

6.     Wind of change (Скорпиънс: Клаус Майне)

7.     Still loving you (Скорпиънс: Клаус Майне, Рудолф Шенкер)

8. Tainted love (Глория Джонс: Ед Коб)

9. Children of the revolution (Ти-Рекс: Марк Болан)

10. Across the Universe (Бийтълс: Джон Ленън, Пол Маккартни)

11. Tin soldier (Смол Фейсис: Стийв Мариот, Роналд Лейн)

12. All day and all of the night (Кинкс: Рей Дейвис)

13. Ruby tuesday (Ролинг Стоунс: Мик Джагър, Кийт Ричардс)  


10. През вселената

Думи се изливат като
безкраен дъжд в книжна чашка.
Плъзгат се и отминават,
и изчезват през Вселената.
Басейни от скръб, вълни на радост
обливат моята разтворена мисъл,
обсебват ме и ме галят.

Jai Guru Deva Om
Нищо не променя моя свят.
Нищо не променя моя свят.
Нищо не променя моя свят.
Нищо не променя моя свят.

Фигури от разложена светлина
танцуват край мен като милиони очи.
Те ме зоват и зоват през Вселената.
Мислите ми се извиват без цел
като неуморен вятър в пощенска кутия,
сляпо се мятат и
се отправят на път през Вселената.

Jai Guru Deva Om
Нищо не променя моя свят.
Нищо не променя моя свят.
Нищо не променя моя свят.
Нищо не променя моя свят.

Кънтят смехове, земни сенки ехтят
през разтворения ми слух,
вълнуват ме и ме приканват.
Безгранична, безсмъртна любов
сияе около мен като милиони слънца
и ме зове, и зове през Вселената.

Jai Guru Deva Om
Нищо не променя моя свят.
Нищо не променя моя свят.
Нищо не променя моя свят.
Нищо не променя моя свят.
Jai
Guru Deva

image

image

image

image

image

image

image

     Снимките са от гостуване на групата в Беларус. Рудолф още не знае, че това в ръцете му на една от тях не е ваза, а всъщност... бутилка водка. :)









Тагове:   Scorpions,   comeblack,


Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. daan - ОВАС СЕУШТЕ СИ ЈА САКАМ И СЕКОЈ ДЕН СИ ЈА СЛУШАМ:))
08.01.2012 09:07
7. Still loving you (Скорпиънс: Клаус Майне, Рудолф Шенкер)
ПРВ ПАТ ЈА СЛУШАВ 1985 :))ЛЕЛЕ КОЛКУ БРЗО ПОМИНАА 26-27 ГОДИНИ ОД ТОГАШ
КАКО ДА БЕШЕ ВЧЕРА:))
цитирай
2. mt46 - Поздрав за избора, Елена!
08.01.2012 18:51
"Скорпионс" имат доста песни, които са ми любими...
Приятна вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: laurencia
Категория: Други
Прочетен: 912733
Постинги: 575
Коментари: 3390
Гласове: 41663